Trekking Staatsloterij 10 augustus

Deze week was het weer 10 augustus. Die dag past voor mij in een legendarisch rijtje met vertrekdata. Daarom denk ik er elk jaar aan. Precies 21 jaar geleden begon mijn reis van vier maanden eilandhoppen in de Stille Zuidzee. Het is bijna alsof die bij een gedroomd vroeger tijdperk hoort. Toch draag ik de echte ervaring en verkregen inzichten voor de rest van mijn leven mee. Op elke tiende van de maand is ook de trekking van de Staatsloterij. Wie fantaseert er niet bij de hoop op een gunstig lotnummer? En dat op zo’n speciale dag bovendien.

Nou, ik heb gewonnen hoor. Oké, voor een volgende wereldreis is het een bescheiden begin. Maar wie het kleine niet eert …

Staatsloterij

Geef een reactie

