De kop in vakantiesfeer

De kans is groot dat ik dit jaar geen grenzen passeer. Hooguit zet ik wat voetstappen op Duitse bodem, vanuit de Achterhoek of het Nijmeegse achterland. De wisselende kopafbeeldingen van Raam Open zorgen ondertussen wel voor vakantiesfeer.

....

.

Panorama Amsterdam 2

2 gedachtes over “De kop in vakantiesfeer

  1. Gisteren ben ik sinds een maand weer eens de gemeentegrens gepasseerd. Die grens ligt overigens maar 1,5km van m’n huis. Door een val was ik een tijdje minder mobiel. In het afgelopen jaar ben ik de landsgrens niet over geweest, maar die landsgrens ligt dan wel weer zo’n 170 tot 300 km van m’n huis. Toch vier ik elke dag vakantie en dat zit meer in je hoofd. Hier in de stad komen veel buitenlanders een dagje vakantievieren. Kan dus moeiteloos met buitenlanders in contact komen zonder ver weg te gaan. Zij vinden het hier prachtig en ik kan dat goed begrijpen. Mooi begint niet achter de heuvels, maar is overal als je maar een beetjee om je heen kijkt.

Geef een reactie

